Venn og by tur

(Skulle eglenti ha posta dette innlegget for en stund siden, vi er nå i Sandnessjøen å starter idag reisen vår mot Nordkapp. Kommer innlegg om det senere.)

Dette er hva, andre gangen jeg får sjangsen til å henge med venner i år. Det har ikke noe med Viruset å gjør, for å vær helt ærlig har ikke livet mitt blitt påvirket i det hele tatt så man glemmer liksom at det er en virus krise på gang. Jeg bor alene å har ikke noen venner i nærheten så det blir ekstremt lenge i mellom hver gang jeg får møtt venner, de eneste folkene jeg har nært er familien på mamma sin side. Det blir ganske ensomt men sån er bare livet.

Jeg ble hentet på Sulesund av min vennine så satte vi turen mot Ålesund. Vi stoppet på Sunmørsmuseumet for å gå tur “borgungavlen”, Det er en stikk ut tur. Vi dro bare hit for å gå tur. Vi tittet litt rundt så har endel bilder av stedet under.

Vi dro til moa etter gå tur vår og sightseen, det som var planen med hele «by» turen. Det er liksom på Moa det skjer å ikke i Ålesund. Planen med dagen var å gjør litt shopping så spise Sushi å dra på kino å se japansk film, så det skulle vær en «Japanese evening». Når vi dro for å bestille sushi fikk vi vite det at det var 45min å vente på maten å 60min til filmen startet så det hadde vi ikke tid til. Det ble litt sure grimaser men vi måtte bare finne et annet sted å spise så da ble det McDonalds.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg