Trondheim, Dag 1, Torucon

Da var vi klar for enda en helg med Torucon! Jeg har spart å gledet meg lenge til dette her. Noe jeg ser veldig mye frem til er å henge sammen med min con venn Andrea, vi har det så artig på con i lag. Dette er min andre gang på Torucon, det var veldig koslig å møte gamle bekjente også. Tema til årets Torucon var: A world of secrets, de hinta veldig til Stranger Things med tema sitt. Det var også pynta med en lysvegg med bokstaver inni lokalet. Vi fikk igrunn gjort my første dagen, jeg deltok i Torucon sin craftmanship konkuranse, vi dro til nidarosdomen for å ta noen cosplay bilder. Når vi kom tilbake fra vår lille photoshoot så tokk jeg å byttet i fra Marth cosplayet mitt til noe mer chill, så da ble det casual Deku for resten av kvelden. Jeg fikk ikke med meg så veldig mye av programet siden jeg var med i konkuranse å vi måtte sitte å vente ganske lenge for å gå inn i snakke med dommerne. Vi var med på premie utdelingen siden jeg ville vite hvem som vant og slikt. Jeg ble veldig overasket da de leste opp navnet mitt som vinner av Torucon Classic Craftmanship. For meg så var det en stor personlig achievement å jeg kommer til å delta igjen neste år.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg