Trondheim, Ankomst

Så var man tilbake i Trondheim igjen på sin årlige visit. Det starter på bli en tradisjon nå. Jeg var på Torucon for første gang i fjor så dette var min andre gang. Eneste grunnen til jeg reiser til Trondheim for å vær helt ærlig. Siden jeg har flyttet så ble reisen endra lengre å dyrere en planlagt. Jeg startet reisen min i Ulsteinvik, jeg ble heldigvis kjørt til hurtigbåtkaia på Haried. Derfra tar jeg båten over til Ålesund, Buss til Åndalsnes, tog til Dombås, der må jeg bytte over til toget til Trondheim, så er man fremme. Var sent i Trondheim så vi gjor ikke sån kjempe mye, vi dro rett ut å spiste Jeg å Andrea. Det ble McDonalds som vanlig gitt. Deretter så tokk vi turen innom Nidarosdomen siden det var såpass nært. Så var det kveld for oss å tidlig opp neste dag.

  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg