The Nightmare Before Christmas VANS

(Kladd funn, bestemte meg for å poste den)

Jeg elsker Tim Burton sine “animasjons” filmer! Nightmare Before Christmas og Corpse Bride er mine favoritter. Jeg har alltid vært ganske fasinert over ting som er mystisk, mørkt og litt utenom det normale. Jeg måtte selfølgelig kjøpe noe fra kolleksjonen når jeg fant ut at Vans hadde en Nightmare Before Christmas collab. Jeg har brukt denne type sko før og det er de skoene fra Vans jeg syns er mest behagelige å gå i. Jeg hadde noen Nintendo Vans tidligere å må si jeg savner de kjempe mye.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg