The Last of us Part 2

Jeg var på fjellet her om dagen å da fikk jeg en tlf fra Gamestop, jeg var ganske sjokkert men de ringte for å fortelle meg det at spillet kommer inn alikavel. Så om jeg forsatt var inntresert så kunne jeg komme å hente det i morgen. Jeg var så glad for nå hadde jeg gått rundt å trodd det ikke ble noe collector’s edition på meg for man må vær litt rask med å bestille sånt. Jeg bestilte min i fra gamestop så snart de hadde spille inne for «preorders». Det var før vi viste noe om at Gamestop skulle legges ned. Jeg kunne bestilt fra et annet sted den dagen vi fikk vite gamestop skulle legges ned men jeg tenkte det at vi får jo de spillet før de legges ned å at det er ureferdig for de andre som vil ha om jeg skulle bestille flere bare for å forsikre meg at jeg fikk spillet. Jeg har en vennine som bestilte 4 collector’s edition, å jeg skal vær ærlig men det er sånne folk som ødelegger for andre. Ja jeg fikk også rabatt på spillet så det ble en slutt sum på 1750kr, orginalt 1999,90.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg