Romjuls Shopping

Når jeg hører Moa så tenker jeg automatisk McDonalds. Moa har vel fått status som Norges største kjøpesenter nå, men jeg har jo vokst opp med det senteret å det har ikke imponert meg noe særlig opp gjennom årene. Sushi restauranten de har er den beste jeg har spist hos, utrolig god Sushi der. Sabura Sushi er navnet og jeg anbefaler deg sterkt å prøve ut spise stedet. Det ble Sushi til frokost å McDonalds til middag, søstrene mine var ikke så gira på MCD så de endte opp på Burger King men vi alle samlet oss for å spise i bilen, ekstremt lukseriøst.

Vi endte opp med å prøve å smake forskjell på MCD fries i forhold til Burger King men for å vær helt ærlig så klarte vi ikke å smake forskjellen.  Jeg kan i soffal si det at MCD sine kylling burgere er sykt gode, anbefales på det sterkeste.  Grunnen til vi dro til Moa i dag var jo for å shoppe, jeg endte opp med å kjøpe 2 nye Funko Pops, Øredobber, Hårbleking og Gucci gavesett. Jeg prøver å spare opp til et nytt camera. Hovedsakelig for å kunne ta Cosplay bilder, men kommer vel til å prøve å ta noen bra bilder til bloggen også. Cameraet jeg har planlagt å kjøpe er Canon M50, så om du har noen kjennskap til camera-et så vil jeg veldig gjerne høre hva du har å si om det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg