På Visning “Ålesund”

Jeg har vært på utkikk etter en leilighet i en god stund nå. Jeg har kontaktet folk etter folk og blitt avslått gang på gang. Så jeg ble veldig overasket når jeg faktisk fikk komme på visning. Leiligheten ligger et lite stykke oppi fjellet, ca 1km fra hovedvegen. Det er litt bratt så vinteren kommer til å bli stress, men den pene leiligheten å den utsikten! Det er virkelig vært det lille strevet, så man får bare se på det som gratis trim. Jeg følte for å poste om den fordi jeg elsker hvordan den er innredet. Det er en utrolig fin leilighet selvom den leies ut umøblert.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg