Oslo 10.06

Siste dag i Oslo før hjemreise. Vel det var mer en halv dag igjenn før jeg måtte rekke toget mitt hjem. Jeg er jo i Oslo ca 2 ganger i året, og de fleste vennene mine bor i nærområdet. Men for en eller anna rar grunn så er alle sammen alltid opptatt når jeg reiser til Oslo. Jeg fikk faktisk planlagt et møte med en kompis i fra vidergående som jeg heller ikke har sett siden vidergående. Jeg gikk ut av vidergående i 2013 så det vil si vi ikke har møttes på 7 år. Jeg fikk spandert på meg kaffe og vi gikk rundt i Oslo å snakket om fortiden og fremtiden, det man vanligvis snakker om med gammle bekjente. Det var kjempe koslig. Rett før hjemreise så dro jeg bort til Boba Cha og kjøpte med meg en Lychee bubble tea som jeg kunne nyte på toget. Det er favoritt bubble tea stedet mitt I oslo, tror det også er det billigste stedet i Oslo? selvom det forsatt koster endel.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg