Oslo 09.06

Det ble ekstremt lite søvn å tidlig opp for å dra til min sykehus time. Det var litt stress å komme seg inn på Rikshospitalet, kø etter kø for å komme seg inn. Spørsmål om man har vært i utlandet eller andre type symptom osv. Noe man lett kan lyve om, for det var ikke sån at vi oppga navn eller noe. Inne så var resepsjonen på avdelingen stengt så man kunne ikke betale for timen eller få en ny en på stedet, det var ganske stress. Skulle ha fått frikort etter denne timen, sån at lege timen min om 1 uke ble gratis men det ble ikke sån desverre. Siden resepsjonen var stengt så fikk man heller ikke bruke vente rommet, så satt ute i en gang å ventet. Jeg ventet faktisk ikke så lenge på å få komme til timen, som man vanligvis gjør.

Etter timen min så ble det Flamingo Frappe som belønning! Jeg så noen på Instagram her om dagen kjøpe den å jeg hadde sett frem til å få prøve den selv. Jeg elsker flamingoer så det var ikke noe spørsmål engang. Jeg betalte for min flamingo frappe og gikk bort for å vente på den i all spenning. Da fikk jeg beskjed om at de har ikke ingrediensene som trengs! Er ikke det bare typisk, det er ikke første gangen jeg reiser til Oslo å kjøper en limited drikke som de er utsolg for. Jeg endte opp med å få en Flamingo wannabe frappe, det eneste var at det manglet en ingrediens å det var ok, jeg fikk også en sån gratis drikke kupong så klager ikke.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg