Oslo 08.06

Det var ganske hektisk å reise til Oslo, under denne virus krisen. Jeg prøvde å utsette timen min men det var ikke så lett. De hadde ikke ledig før i oktober, å det blir for lenge å vente. Dette er første gangen jeg har sovet på hotel under mitt sykehus besøk å det ble ganske mye dyrere en jeg er vant med. Jeg bodde på Smarthotel i Oslo. Jeg var ganske fornøyd med oppholdet mitt bortsett fra at lyset på rommet ikke fungerte men hadde nok blitt fiksa om jeg gidde beskjed, noe jeg ikke gjorde. Jeg ankom Oslo ganske sent på kvelden så jeg gjor ikke noe spesielt den første dagen. (Noen tilfeldige bilder av reisen under).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg