Nyttårsaften 2018

Vi feiret kvelden hos tante, men jeg var der bare et par timer før jeg dro hjem igjen. Familie blir for mye noen gang å man trenger seriøst en pause fra alle sammen. Jeg endte opp med å ferie alene å gikk å la meg når klokka passerte 00.00. Fyrverkeriet var avlyst i Ulsteinvik å det var der vi tilbringte kvelden, men jeg for tilbake til Hareid for å se fyrverkeriet her siden det ikke var avlyst. Det vi ikke viste var at de feira nyåret sån 1tima før, man faktisk skal feire. Når tid skal folk forstå at det er 31.desember klokken 00.00 det skjer, ikke dager før, ikke timer før, men 00.00. Takk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg