Lillejulaften 2018 y’all

Dagen før den store dagen, en dag veldig mange ser frem til. Jeg derimot er ikke så fan av jul, jeg ser heller frem til neste års Halloween. Vi har ikke noen spesielle tradisjon utenom å sette opp/pynte juletreet å spise grøt med mandel i. Jeg har fått mandel i grøten etpar ganger nå, men jeg klarte jammen meg å få den i år også. Jeg er ikke noe fan av grøt for å vær helt ærlig så fant ut jeg bare fikk skaffe meg min egen mat, så da ble det kinamat. Jeg har heller ikke tegnet noe som helst siden oktober så ble lit sketching også utover kvelden.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg