Jule Shopping

Den følelsen når man har spart opp til å hanlde julegaver å man ender opp med å bare handle til seg selv. Det føltes sån, men jeg kjøpte faktisk etpar gaver. Jeg har aldri vært så sen med julehandelen før, å det har vært helt forferdelig å finne gaver til folk i år. Jeg fant den mest hærlige parfyma jeg noen gang har sett, flasken ser ut som en spray flaske. Jeg elsker stilen til Moschino, de produserer så mye kult å nymoderne.  Jeg endte også opp med Versace gavesett til meg selv pga tilbud og en som er julegave. Måtte ha den med på bildet bare for å flekse, det er viktig. Jeg fikk også endelig skaffet meg Levi’s jakke, noe jeg har hat lyst på en stund. Fikk tilbud på absolutt alt jeg handlet til meg selv, skulle ønske jeg kunne si det samme om gavene som ble kjøpt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg