Julaften 2018

Den store dagen er her, den mange ser frem til hvert år. Folk tyller i seg alkohol og spiser masse mat og ikke minst glem  gavene. En dag som skal vær fylt med kos å hygge, men som kan vær litt vanskelig når man feirer med folk som ikke helt har respekten for deg som person. Jeg prøvde mitt beste på å få en fin dag men den ble helt ok, det kunne ha vært mye bedre men samtidig så kunne ting ha vært mye værre. Jeg fikk mange fine gaver, det jeg likte aller mest var gavekortene på stoff å stil. Som Cosplayer setter jeg ekstremt pris på gaver som det. Hvordan var din jul?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg