Hva skjedde Blogg.no?

Jeg forstår virkelig ikke hva som skjer med blogg.no for tiden, å hvorfor vil de ødelegget et system som har funket så lenge. Jeg blogget på wordpress før jeg gikk over til Blogg.no så om jeg var intresert i å bruke wordpress hadde jeg holdt meg til det formatet. Så hvorfor er jeg tilbake til wordpress i mot min vilje? Jeg slet med å få logget meg inn igjen etter alt det rotet her, mine nylige kladder var slettet sammen med noen blogg posts jeg hadde. Det er ikke akseptabelt i det hele tatt. (at noen ord blir delt opp er heller ikke min feil).

Jeg liker ikke WordPress/blogg.no edition, it sucks

 

4 kommentarer
    1. Slik jeg har forstått, skyldes plattformbyttet at Bloggsoft legges ned.. Blogg.no kan dermed ikke klandres for flyttingen, men ikke desto mindre er jeg enig i at det har vært/er noe herk. Selv har jeg enda ikke klart å finne statistikken min..

      1. De kan jo klandres over hvordan de velger å ta ting videre liksom? å de har valgt å gjør det slik. Vi får håpe ting blir litt bedre fremover for det har vært ganske mye rot nå i det siste. 🙂

      1. Systemet de hadde var liksom så enkelt å rent. Jeg var ikke forberdet på så store endringer, å når man liker hvordan ting var så er det ikke like lett å sette seg inn i det nye når man ikke er så fan av det. 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg