hjemløs?

Det er en utrolig stress full tid akkurat nå. Jeg har vært på utkikk etter en leilighet siden januar. Jeg har funnet endel fine leiligheter jeg virkelig kunne ha tenkt meg å noen ikke fult så fine. Det var aldri opptil meg så jeg sitter her nå i dag uten et sted å bo å forelder som flytter den 01.august. Jeg skal på min siste visning nå først kommende mandag, så krysser fingrene for at jeg får den. Som sagt så er jeg fortsatt hos nav, å for en eller annen rar grunn så er det ingen som ønsker å leie til meg. Jeg har også utrolig gode referanser fra tidligere leietaker. Fast lønn hver måned, ikke mye men det er jo nokk til at jeg er i stand til å betale en husleie. Kontakt personen min hos nav er også på ferie så det har også gjort situasjonen min ganske ille. Jeg prøver å komme meg igjennom det hele med positive tanker, havner jeg på gaten for en liten periode så får det bare vær sånn, men jeg håper det ordner seg fortere så slipper det å skje. Jeg bor for øyeblikket hos mamma siden pappa »lowkey»har kastet meg ut siden det ikke er plass til meg der. Det er jeg litt glad for, det var utrolig kjedelig der siden vi ikke har hat internet der på lenge, å alle tingene mine har vært nedpakket i en ganske lang tid nå. Så det var jo ikke noe å finne på.

Jeg kommer tilbake å oppdatere dere mer om situasjonen når jeg vet mer, menn forhåpentligvis så kommer jeg tilbake med gode nyheter om en leilighet.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg