Første Juledag + Aquaman

Noe av det beste å gjør etter julaften er å dra på Kino å slappe av, det er noe jeg ofte gjør hvert år.  Vi ble vekt ganske tidlig til frokost, noe jeg klarte å forsove meg til så jeg måtte sitte å spise alene i halv søvne. Jeg endte opp med å gå å legge meg igjen ikke så lenge etterpå, så for å stå opp igjen til middag. Det var da vi snakket om å dra på kino, ca 3 timer før filmen skulle gå. Det var nesten ikke noe plasser igjen så vi måtte alle sitte alene, vi er 3 stk. Jeg fikk prøvd ut min nye Deadpool genser som jeg fikk til jul, jeg tokk på meg Captain America lua og Spider-man sekken.  “Dressed up” for anledningen i Marvel merch, det syntes ikke Carl var så kult. Da vi kom til kinoen så vi at jeg ikke var den eneste som hadde kledd meg i Marvel merch til en Dc film.  Jeg likte filmen veldig godt å vil ikke si noe mer om filmen, “keeping it spoiler free” her på bloggen. Jeg kjenner veldig godt til Aquaman sin original story siden jeg også er en stor fan av å lese comics.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg