Fjelldag med Tante i Volda

Klokken 13.00 ble jeg plukket opp av tante, vi dro til Volda for å ha en fjelldag der vi gikk et par korte Stikk ut turer. Det er Tante som er helt hekta på Stikk ut. Hun er også veldig opptatt av å være høyt oppe på lista. For min del er det ganske greit at Tante er så opptatt av turer å ikke liker å gå alene. Da får jeg meg noen gratis turer rundt om kring pluss jeg fikk gratis middag. Vi var så sulten at vi spiste på det første stedet vi fant, så da ble det Thai mat. Vi bestilte Thai wok med kylling og den var ganske god men det tokk ganske lang tid før vi fikk bestille og til vi fikk maten. Restauranten het My Kitchen og befinner seg i Volda.

Turmålene:

  • Andaneset
  • Elvadalen til Årne
  • Gildrehammaren
  • Heltnelihuken
  • Kalsethola
  • Gapahauken på Lid

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg