Berlin Dag 5, Hjemreise

Jeg angrer litt på at jeg ikke tokk flere bilder av hotelet fordi det er ganske fancy der, men jeg har dette ene bilde av lobbyen. Hvordan var formen i dag? den var faktisk ganske så bra, så det er jo bare typisk at den dagen man skal reise hjem så er man frisk igjen. På grunn av hele den dere Max fly styret så kom vi oss veldig sent hjem, vi måtte sitte på Gardemoen i et par timer pga flyet vårt var kansellert. Jeg endte opp med å kjøpe Pizza fra den dere Jamie Oliver spisestedet, å jeg kan si at pizzaen var utrolig god (men ekstremt overpriced).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg