James Charles Palette

Omtrent 1 måned etter jeg bestilte James Charles sin Palette så har jeg den i hendene. Jeg aner ikke hvorfor det har tatt de så lang tid å sende ut bestillingen. Den ble utsolgt på noen få minutter men det er forsatt ikke noen grunn til at det skal ta flere uker å sende ut bestillingene. Men når den først var sendt så ankom den på døren 2 dager etterpå, så shipping tokk ikke lang tid.

Hvordan fikk jeg taki en palett som ble utsolgt på under 10 minutter, det lurer jeg også på. Jeg satt i bilen da klokka runda 17.00, så det jeg gjorde da var å kjøre ut på første lomme jeg kunne finne, rusha frem siden, fikk noen problemer med det samme, men bestillingen gikk igjenom klokken 17.07. Planen var å vente til jeg kom hjem men jeg ble litt redd for at paletten skulle gå fort, noe som jeg da fant ut når jeg kom hjem faktisk stemte. For da var den allerede utsolgt.

Så hvordan er faktisk Paletten til James? er den verdt å kjøpe å holder den seg til forventningene? Så absolutt. Som en Cosplayer så liker jeg veldig pigmented farger, å utvalg. Jeg har ikke fått testet alle fargene enda men så langt er jeg i soffal storfornøyd å angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte denne paletten. Hvor mye koster den for oss som er så uheldige å bo i Norge spørr du? Paletten koster 43 Euro, å siden vi ikke er Eu får vi ikke gratis frakt men vi er så heldige å må betale 15 Euro. Du trodde det var alt? Ånei, du må nokk betale toll oppå det hele også. Jeg har ikke fått Toll gebyr enda men det er nokk ikke lenge til nå. (så jeg kommer til å opptattere når jeg får) Sån rask utregning så blir det nokk ca 800kr for paletten selvom den bare koster 417kr.

Sister Michi out~

#jamescharles #morphe #sminke #øyenskygge #morpeh

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg