Juletre x Disney

Jula nærmer seg, å det er ikke lenge til jeg reiser bort på juleferie så tenkte det var på tide å få opp juletreet på rommet mitt. Da jeg var i Disneyland så kjøpte jeg et par julekuler som jeg har tatt noen close ups på under her eller rettere sagt har jeg tatt bilde av alle de spesielle kulene jeg har på treet mitt. Brukte mobilen min for å ta bildene (som jeg gjør med alle bildene jeg tar) å for å være helt ærlig så ble de ikke så ille. Så velkommen til mn “Christmas tree tour”. Har du startet på jula hjemme hos deg?

#juletre #julepynt #jul #jul2018 #disney #disneyjul #pynt #tre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg