London Dag 6: 5SOS pop up Store

Enda en tom dag der vi ikke hadde noen spesielle planer anet en å dra innom 5sos pop up shopen som var i Camden. Vi sto ganske lenge i kø, å den gjikk sykt sakte fremover. Systemet dem hadde laget til var jo helt idiotisk for å vært ærlig. De slapp in ca 5 stk om gangen, å de som var inne kunne bruke så lang tid de bare ville, så noen var jo inne ganske så lenge. Folk kunne ha tatt litt mer hensyn til andre men som vi alle vet så handler jo alt om en selv. Respekt er snart ikke et ord i dagens sammfun.

Jeg elsker Camden market, der er så mye kult å se der. Jeg var veldig into alternative fashion når jeg var yngre. Så da var camden market et perfekt sted for meg å finne klær. Jeg har vært innom ganske mange forskjellige stiler, jeg kan nokk lage et helt innlegg om det i fremtiden. Det er også en haug med forskjellige gatekunst i området, å det er ikke sån dårlig dritt man for det meste ser i Norge men faktisk kvalitets kunst. 

#london #england  #haul #ferie #tur  #camden #camdenmarket #5sos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg