Nintendo Switch

Da er Nintendo Switch og The legend of zelda breath of the wild limited edtion i box. Har forhåndsbestilt begge hos Gamestop, sammenlignet med de andre sidene så er det de som selger den billigst (for nå). Komplett skal ha 5 990kr, Cdon skal ha 4 990kr og Gamestop skal ha 3 999kr for den. Det er ganske store pris forskjeller og i Usa koster den 299 Dollar, så vi får vente å se om prisene kansje endrer seg for oss her i norge også. Som gamer blir jeg like skuffet hver gang jeg ser special edition på spill, fordi usa får det kuleste hele tiden. Jeg vil også ha mulighet til å kjøpe Master Edition (Breath of the Wild). Men neida føler vi bare får en rip off.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Master Edition~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

7 kommentarer
    1. Zelda <3 elsker de spillene har the legend of zelda ocarina of time & majora's mask på nintendo 64 x3,, har prøvd twilight princess~^^~. å har sett fram til dette nye spillet :O. Men det er som du sier, det er forskjell på limited editions her i norge å andre land -.-... Det er nesten vondt xD

    2. PandaNeko: Jeg har sån alle zelda spillene, men så er det tros alt favoritt spillet mitt. Jeg personlig liker twilight princess best.

      Syns limited edition skal vær likt for alle land, så blir alle fornøyde x)

    3. Ja twilight er definitivt best, *venter på å få spilt den ferdig en vakker dag xD*.. Kunne ikke vert mer enig der xD

    4. Jeg fikk låne det en gang på wii u X3.. holder nå på å spare opp til en maskin å spille det på igjen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg