Ao No Exorcist !

Det var serriøst på tide med en sesong 2! Jeg startet på denne serien da det bare var 4 chaptere ute på mangaen, å det har vært min favoritt siden. Husker jeg var veldig skuffet over animen, men det var fordi jeg sammenlignet den med mangaen altfor mye. Jeg så hele sesongen på nytt å likte den mye bedre da. Husker jeg så epiosde 1 sån 20 ganger den samme dagen den kom ut, som var i 2011. Det har gått 6 år siden sesong 1 kom ut, så det var virkelig på tide! Da jeg var i Japan i 2012, kjøpte jeg alt de hadde av Ao no Exorcist stuff på Jump shop. Da jeg kom hjem bestilte jeg skole uniformen i fra serien, som jeg brukte på skolen. jeg har figurer, klær. klistermerker, plakater o.s.v. Hardcore fan her.

SAMSUNG CSC


~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~ 


#Anime #aonoexorcist

3 kommentarer
    1. OMG <3<3<3 Har sesong 2 av Ao no blue exorcist kommet ut nå!!! Elsker den serien ^^~ sooo jelly på alle de greiene du har o.O........ Du har tilogmed skoleuniformen T.T dude

    2. PandaNeko: jaaa den har det!! <3 bare 1 ep tho. Yeah, tingene mine er veldig spredd, siden jeg bor hos pappa å meste parten av tingene mine er i flytte kasser hos mamma, innkludert alt av cosplay.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg