PSN Hacked

Så Natt til Torsdag var det noen som hacked min PSN account, og stjal 1300kr igjennom paypal. De hadde fylt på med 1300kr fund på min account så det kunne ha vært værre liksom. De endret E-posten men ikke passordet, så kunne forsatt komme meg inn. Men tror hele accounten min er sperret nå som suger noe helt sykt, for har jo nesten ikke muligheter til å bruke ps siden alt trenger jo nett no til dags. Men er vel bedre en at den andre personen har tilgang til psn min. E-posten på siste bilde under er E-posten som accounten min ble endret til, ikke min E-post. Det er liksom sånne ting som skjer meg hele tiden, ikke første gang jeg har blitt hacket for å si det sån.

#PS4 #sony #hacking #hack

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg