Innbrudd

Det var 2 innbrudd her i helgen alene, det har også skjedd flere rundt i område, Ålesund osv. Det ene huset som ble rammet her er naboen, som ligger rett over oss. Det har vært en del innbrudd tidligere i år også. Det som blir stjelt er det samme som går igjen. Ting med høye verdier som sølvtøy, smykker, bunadsølv osv, ikke mobiler, pc-er og slike ting. Det er garantert for å selge videre for å få inntekt på det.

Politiet er helt elendig når det kommer til tyveri å innbrud, vi har blitt fra stjålet en bil, som aldri ble funnet. Så om gjerningsmennene noen gang blir busted er jeg ekstremt spent på. Men det er vel eglenti ikke lov å skrive ned meningene sine heller i det her samfunnet. For da får man bare hat tilbake. (Funnet Tyvgods)

#ran #innbrudd #tyveri

2 kommentarer
    1. Ånei, så skummelt. Synes også politiet gjør en elendig jobb med innbrudd, men skjønner jo at det er vanskelig å finne de som har gjort det. Har alltid hatt små angst for at noen skal bryte seg inn her jeg bor når jeg sover, haha. Men nå sover jeg sjeldent om natta da, så hadde lett merka det hvis noen hadde prøvd seg, og er vel ikke mange som driver med innbrudd i fullt dagslys xD

    2. Malin: Det er så sant. Er veldig mye oppe på natten selv osså har vi hund da, så da tror jeg innbruds folkene blir litt redd og bare dropper det. Det er skummelt ja, men på en måte vil jeg at de skal komme hit også, så skulle jeg bare ha tatt de selv x)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg