About

Henrik Marthinsen

Hei og velkommen til min blogg. Den kommer til å omhandle mitt daglige liv og noen ganger om ting jeg inntreserer meg for eller bare føler for å skrive om. På nette så kaller jeg meg selv ofte for Michikao, så det er mitt gaming/nett navn. Det satte jeg sammen av ordet Michi som betyr road, Ichi betyr 1, Kao var noe jeg bare la til fordi jeg syntest det hørtes kult ut med Michikao. Så navnet for meg betyr, at uansett hvor vanskelig man har det så finnest det alltid en vei videre. Man må bare finne den ene rette veien som vil føre deg til lykke, og med hardt arbeid så kommer man seg alltid dit man vil i livet.  Michikao ~ The road to happiness

  • Navn: Henrik Marthinsen
  • Alder: 23
  • Hobby: Tegne, Reise
  • Gamer: League of Legends, Guild Wars 2, World of Warcraft, Overwatch, Pokemon, Fire Emblem, The legend of Zelda.

 

 

  Jeg er å finne på diverse andre nettsider også:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg