10 års Reunion med Akademiet

Som folk kansje vet så er jeg Trans, og det å møte folk fra vgs man ikke har sett siden man gikk der var litt skremendes. Dette er en klasse jeg bare gikk i 1 år, og siden jeg ikke kom inn andre året så valgte jeg å bytte Linje. Så jeg hadde ikke akkurat noe særlig nært forhold med noen som helst i fra klassen. Dette er en tid før jeg “came out” å man vet aldri hvordan folk reagerer. Kvelden gikk velding bra, der var en som jeg følte var veldig sån ignorant. Men man kan ikke forvente at alle har respekt for folk, selvom det ikke går utover dem på noen som helst måte. Jeg sa bare hei for å vær hyggelig, osså fikk jeg et sjikkelig stygt blikk tilbake å det var det. Senere så skulle han gi en klem til noen som satt vedsiden av meg så de sto opp å bare klemte hverandre over meg, der han sier, nå blir hun inneklemt, yeah hun. Der var også en som sa hun hadde så mye respekt for meg å det var veldig hyggelig å høre, så det var ikke bare vonde sår som ble åpnet. Så min konklusjon for kvelden er at det var kjempe artig, å veldig koselig å se folk igjen. Å de som har noe i mot meg får bare leve det sure livet sitt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg