Kom deg ut, på fjellet gå

Synnalandshornet 339 moh

Da har fjell sesongen for året offisielt startet, for meg. Det ble en ganske sen tur også men det var en utrolig fin tur. Det regnet og var litt surt men det er inngen grunn til å ikke ta seg en tur ut. Jeg har også fått lappen nå så er ganske deilig å ha den friheten å kunne kjøre rundt å gå oppå litt andre topper en det man er vant til. Jeg skal prøve å komme meg litt oftere på fjellet i år en i fjor, men var en del turer i fjor også. Det har også skjedd en del siden jeg sist blogget. Tenker jeg kommer til å poste litt forskjellig de neste dagene, så blir litt gamle hendelser som vil dukke opp etter hvert.

Jeg har også lyst å endre litt på bloggen min, også kutte ut alt cosplay relatert å slikt siden jeg har seperate sider for dette og heller fokusere mer på personlige ting, reise og litt forskjellig. Jeg har vært et par turer til Oslo, skal tilbake til Oslo i Juni. Jeg skal kansje til sverige i Juli men dette er ikke helt bestemt enda så skal jeg til Trondheim i August. Jeg håper også at det blir en tur til england nærmere årskiftet. Så det er litt å se frem til fremover. Jeg håper på å få blogge litt mer en det jeg har gjort i det siste. Jeg har mistet litt den inntressen for å blogge, det er derfor det er så lenge i mellom hver gang dere hører i fra meg.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg