Bursdag!

Jeg ble 25 år på søndag, den ble feiret hos mamma som jeg gjør verdt år. Jeg har aldri hat noen onklig bursdagsfering der man går ut sammen med venner og slikt. Men jeg hadde en ganske grei dag uansett, spiste pizza og en haug med kake. Hver gang jeg tenker at jeg skal blogge så kommer jeg meg aldri så langt at jeg faktisk gjør det. Jeg er veldig aktiv på Instagram da for dere som er inntresert i cosplay, eller kunst jeg har også en mer privat account der jeg poster litt mer sensetivt innhold. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg