A monthly update

Jeg har i grunn hat veldig mye å skrive om, men det skjedde aldri. Jeg har for det meste jobbet med Cosplay denne måneden. Jeg har blitt ferdig med Jack Frost og er godt i gang med Anakin Skywalker. Ellers så har jeg faktisk juleferie i fra skolen, trenger ikke å møte opp men vi har jo selfølgelig selvstudie og særemne. Oppstart igjen midt/slutten av januar. Det nærmer seg Gradering på Ju Jitsu, jeg skal opp til gult belte om 2 uker. Noe som faktisk skjedde i dag er at pc skjermen min sluttet å funke, så nå må jeg bruke tv-en. Jeg forstår ikke folk som klarer å bruke en tv som er over 30″ til en pc skjerm, jeg sliter.

Månedens høydepunkt:

  • Nordlys
  • Frost
  • Burger hos McDonalds
  • Spider-Man på dvd
  • Justice League På Kino

Månedens Nedtur:

  • PC skjerm kortsluttet
  • Ikke bestilt nokk stoff til å bestille feil stoff

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg