Anakin Skywalker Cosplay

Siden det snart er premiere på den nye Star Wars filmen, bestemte jeg meg for å lage et Star Wars Cosplay. Jeg endte opp med Anakin Skywalker i fra “Revenge Of The Sith”. Det jeg har gjort så langt tokk meg 2 dager. Jeg feil beregnet mengder stoff kraftig, men jeg har bestilte nytt! Jeg klarte å bestille feil mengde på stoffene, så jeg har forsatt ikke nokk til å fullføre kappen. Jeg er så sint på meg selv, fordi det er dyrt nokk som det er å nå må jeg cashe ut enda mer pga mine feil.

#cosplay #starwars #anakinskywalker #starwarscosplay

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg