Stop A Douchbag

Jeg kom over denne Youtube kanalen som heter “Stop A Douchbag”, jeg har sett video etter video å må si jeg elsker dem. Det er en gjeng med aktivister som går rundt i Moska/Russland å stopper, ja rett og slett dritsekker. Noe man fort legger merke til er alle som kjører på fortaue og parkerer i kjøre banene, forstår ikke helt hvordan folk tennker at dette er ok. Noen mener også at disse aktivistene har rett holdning men at utførelsen ikke er ok. Jeg personlig syns de de gjør er helt innafor. De startert alltid med å spørr folk pent om å flytte seg, noen er hyggelige å flytter på seg mens andre ber om bråk. Det er de gangene folk ber om bråk det kan bli litt stygt. Men for det meste henger Aktivistene svære klistermerke på bilene, det er dette folk reagerer svært på. Hva mener du?

OEWDt1XIsZg
(En litt gammlere video, men må si den fikk meg til å le)
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg