Ny Mobil!

Fra dritt til chic, har fått meg ny mobil gitt. Gikk i fra Samsung Galaxy S6 til Samsung Galaxy S8+. Så det ble en ganske stor oppgradering, så langt er jeg super fornøyd å angrer ikke. Jeg har prøvd en del forskjellige mobil merker, alt startet med min første Nokia. Jeg var kansje rundt 13 år da jeg fikk min første mobil, å på den tiden var det ikke noe bedre en Nokia. jeg gikk fra Nokia til Nokia til Nokia. Så prøvde jeg Sony Ericson noe jeg virkelig misslikte, så var det over til min aller første Samsung. Det var en sån slide telefon som jo var sjikkli hip å ha. Jeg hadde den samme modelen opptill 3 ganger før jeg fikk min aller første smarttelefon. Hvorfor 3 ganger, siden jeg hadde 3 stk. Alle mine smarttelefoner har vært en Samsung, utenom den ene gangen jeg måtte låne en Iphone for min mobil ble ødelagt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(Yuck dirty)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg