Figma fra Neo Tokyo

Jeg har kjøpt 3 nye figma figurer så nå har jeg totalt 5stk, der 4 av de er fra the legend of zelda, men alle er nintendo. Jeg bestilte de i fra Neo Tokyo, det endte opp å bli ganske billig. Ettersom jeg betalte rundt 400-500kr per figur. Jeg har veldig lyst å starte med Action/Anime Figure Photography, men jeg har ikke noe kamera til det. Foreløpig har jeg bare mobil, men en vakker dag blir det.

Random bilde, jeg tokk av Minami Kotori for en stund siden

SAMSUNG CSC
#Figma #neotokyo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg