17.Mai.17

17 Mai i år feiret jeg i Oslo, dette er første gangen jeg er i Oslo på 17.mai. Planen var å spise kjempe mye is, men etter å ha sett prisen så måtte dette droppes. 35kr for en Krone is når man er vandt til at de koster 10kr hjemme, Nei takk. Borsett fra dyr is så ble det en bra dag, å vi avsluttet dagen med å dra på kino å se Kimi no Na wa, som er en utrolig bra film. Det er ikke ofte jeg Betaler for å gå på kino lengre siden jeg jobber i kino selv. Jeg prøvde å få denne filmen til vår lokale kino men det ble det ikke noe av. selv om jeg så filmen i fjor så måtte jeg se den på kino, så bra.

video:17.Mai.17

#Oslo #17mai #yourname #kiminonawa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg