Fire Emblem og Overwatch Tegninger

Bilde nr 1 (de 2 første tegningene) er 2 karakterer i fra Fire Emblem Fates, Leo og Takumi. Bilde nr 2 er tegning av Mei i fra Overwatch. Jeg tegnet Mei i fjor. Jeg ble ikke fornøyd med resultatet, Så jeg bestemte meg for å tegne den på nytt. Siden det er en tegning som skal gis bort, er det veldig viktig for meg at jeg personlig syns resultatet er bra. Man vil ikke gi bort noe som man er veldig missfornøyd med. Men Forsøk nr 2 ble ganske mye bedre, så nå er jeg klar til å gi slipp på den.

#fanart #fireemblem #overwatch #art #promarker #tegninger #michikaoart

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg