Tegne Fredag #10 Deathly Hallows

Det begynner å bli en stund siden sist nå, men tegnelysten har ikke vært der. Jeg har kjøpt vannfarger, så har fått testet de ut så har det å vise dere. Jeg tegnet Deathly Dallows symbolet i fra harry potter. Har brukt vannfargene og papir i fra Winston & Newton, de samme som lager Promarkers. Jeg har aldri vært noe flink når det kommer til maling, uansett hvilken type, men er inntresert i å lære.


#paining #harrypotter #deathlyhallows #aquarelle #michikaoart

2 kommentarer
    1. Hei
      elsker tegningene dine.’
      jeg lurer på hvor du finne inspirasjonen til tegningene dine?
      hvilke hobby butikker får du tak i det kunst utstyret du?
      hilsen en trofast følger<3

    2. angelofmusic: Hei, og tusen takk. Veldig mye av innspirasjonen til tegningene mine kommer fra ting jeg liker, spesielt spill, serier å den type ting. Så derfor tegner jeg veldig mye fanart, i fra det jeg inntreserer meg for.

      Jeg kjøper alltid promarkers-ene mine fra Clas Ohlson (30kr pr stk), det er tusjene jeg bruker til å farge tegningene mine, de er ikke så dyre som de andre alkohol baserte tusjene (Copic markers, Touch, som ligger oppi ca 50 kr per stk). Jeg bruker også faber castell polychromos fargeblyanter. Som jeg har kjøpt på ebay, siden de er ganske dyre i norske butikker. De bruker jeg veldig mye til skyggelegge å den slags. men ja Jeg anbefaler deg å bare sjekke ut clas ohlson sin kunst avdeling, å se etter merke winston and newton de har ganske bra kunst utstyr til grei pris. Eller sjekk ut Panduro, men det kan fort bli ganske dyrt å handle fra de.

      Det ble kansje litt mye det her, men håper det er til litt hjelp. ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg