League Ranked Season 6

Det er så utrolig surt, jeg kom meg ikke lengre. Den siste tiden, når slutten var nær, har jeg vært for syk til å fortsette. Jeg var platinum tidligere i år men på veien til Diamond så fikk jeg serriøst den dere 0/20 yasuo på laget mitt 30 games på rad eller noe sånt. Å ja tapte meg helt ned til Gold 5. Så har jeg bare ligget å vippet i mellom Gold 1 og 5 de siste månedene. Nå er det over og jeg havnet på Gold 3, som er så utroloig surt for vet jeg fortjener Platinum (Minst). Men hva kan man gjør når man er support main, er ikke easy å carry games. Spesielt ikke når man har den dere 0/20 Yasuo på laget.

Men når den nye season starter så skal jeg komme meg til Plat ganske fort så jeg i det minste kan si jeg er plat selv om jeg har den stygge Gold rammen. Jeg får i dett minste victorious skinnet da, og personlig syns jeg ikke årets icon er noe å skryte over. Så det går bra å vær Gold for 1 år, men jeg må serriøst fikse det fordi det plager meg. Jeg spilte veldig mye Sejuani support de siste dagene av season. Fordi jeg fant ut at det var ganske op, og vant fleste av mine seju support games. selv om der er litt tap innimellom, spesielt på bilde under. (trykk på bildet for å bli tatt til min lolskill profil).

#leagueoflegends #spill #game #sejuani #support

Jeg var Plat i fjor, jeg er kansje Gold nå. Men det er ikke der jeg hører hjemme.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg