Shopping tur til Moa

Var på moa i dag (Lørdag) med pappa, så da blir det sån at man må springe over hele moa for å finne det man skal ha. Så jeg og Maria var å sprang over hele moa. Så fant meg en ny sekk, har sett etter en ny sekk i ganske lang tid nå, men eglenti ikke funnet noe jeg liker. Men fant denne her som var ganske enkel da, på New yorker for 175kr. Jeg dro også på nille for å kjøpe mer tegne ark, og billig sminke. Men etter jeg var der dro vi innom hobby/bok butikken å der fant jeg litt mer pro sminke. Et merke jeg selv aldri har hørt om men ser ut som det er bra i soffal. Har veldig lyst å prøve Kryolan eller Mehron sminken, men inngen av de sidene sender til norge desverre. Jeg var også innom H&M for å kjøpe sminke brushes, og kjøpte billig eye shadow i samme slengen.

SAMSUNG CSC

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg