Ødelagt Powerbank

Jeg kjøpte meg en ny Powerbank for ikke så lenge siden, men det tokk ikke lang tid før den ble ødelagt. Det som skjedde var at jeg skulle lade den, å i det jeg tokk laderen ut så falt jo den saken man har laderen inni, den falt inni selve powerbanken. Så da kan man ikke lade den opp lengre. Var veldig fornøyd med den så lenge den varte, så var veldig surt at den skulle bli ødealgt så fort. Kontaktet Komplett, der jeg kjøpte den. Tokk litt tid før jeg fikk svar, men med så god service så spiller det inngen rolle. De sendte meg en helt ny og bedre uten ekstra kostnad, som er helt utrolig.

Jeg brukte kun å bestille hos Cdon før, men etter alle problemene å slitet med cdon så sluttet jeg å handle hos dem. Jeg gikk over til Komplett å har ikke hat noen problemer der. Kundeservice hos komplett er det beste jeg har vært borti. Den nye powerbanken er på 20 000mAh mens den jeg hadde var på 12 000mAh, så det er nesten dobbelt så mye som den jeg hadde.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg