The Pokemon Go Tag

What was your starter?

Jeg valgte Charmander, fordi det var den samme jeg valgte da jeg startet mitt første pokemon evenyr i 1999. Pokemon Red på Gameboy Color.

What level are you?

Jeg er lvl 22, jobber meg sakte oppover.

What team are you?

Jeg er team Mystic, grunnen til det er at jeg elsker blå og Articuno var alltid min favoritt blandt fuglene. Men skulle ønske jeg var Team Instinct, fordi Sparks er amazing.

Strongest Pokemon?

Of all your Pokemon, which one is your favorite?

Vedig vanskeligt spørsmål, men jeg går for Sandshrew. Han er utrolig søt da.

Show Your Avatar!

Username?

Det er Michikao, som jeg bruker på alt så lenge det er ledig.

What’s the riskiest thing you’ve done for a pokemon?

Har ikke gjort noe som helst som er farlig eller ulovlig for å fange pokemon. Har funnet pokemon i det jeg skal gå over veien, så man blir ståendes der for å prøve å fange den. Men det har ikke akkurat vært så farlig, bor på et lite sted der det ikke akkurat er så mange biler.

Which Pokemon are you dying to catch?

Jeg har sinsykt lyst på en kangaskhan, men den er Australia only. Så jeg må enten ta meg en tur ned dit, eller vær så heldig at jeg får den i et egg.

Strangest Pokemon you have seen? did you catch it?

Jeg har ikke vært så veldig heldig i pokemon fronten, så den mest sjeldne jeg har er Growlithe. Jeg har bare funnet den 1 gang og jeg klarte å fange den. For mange er denne helt normal å finne. Men hvor jeg bor så er det ikke så lett.

How far will you go for a Pokemon?

Jeg ville eglenti ikke ha gått så langt, jeg går ikke inn på ulovlige steder og sånt for å fange en pokemon. Men sån som tracking systemet er nå så vet man jo heller ikke om pokemon befinner seg nært eller langt unna. Det er mer snakk om luck.

How obsessed are you 1-10?

Jeg vil si 5. Det var mye mer ekstremt i starten, men det har vært ute en liten stund nå. Men når jeg går ut så har jeg alltid appen oppe å kjører, jeg har hund så det blir et par turer om dagen. Så Pokemon Go blir det forsatt hverdag, men føler det er så mye vanskligere å finne pokemon nå. Vet ikke om det er sån for dere. Jeg kan gå til butikken som er ca 2km unna uten å finne en eneste pokemon. Det var ikke sån i launch.

When did you download it and how?

Alle vennene mine lastet det ned en stund før appen eglenti kom ut. Men jeg ventet til selve dagen. Det var eglenti sykt vanskli å vente mens man ser på alle andre som var ute å fanget pokemon. Men selvbeherskelse er en god ting.

What do you do when you have zero pokeballs?

I starten da jeg gikk tom for pokeballer brukte jeg å kjøpe. Men kjøpte bare sån 2-3 ganger, så har ikke kastet bort så mye på spillet. Nå går jeg veldig sjeldent tom for pokeballer, siden jeg veldig sjeldent møter på pokemon. Har jeg få pokeballer fanger jeg heller ikke pokemon som man møter på hele tiden. Alltid lurt å ha en del pokeballer til de gangene man møter på rare pokemons.

Weirdest place you’ve found a pokemon?

Jeg har ikke funnet pokemon på noen rare plasser enda.

Did you meet someone at a pokestop?

Veldig sjeldent nå, men i starten var det helt sinsykt. Alle som spilte samlet seg med kirken her, for å fange pokemon. Der er 2 pokestop i lag.

Who do you play pokemon go with?

Jeg brukte å spille det sammen med søsteren min ganske mye i starten. Men det er en stund siden nå. Så for tiden så er det bare meg og hunden vår Neo som er på pokemon hunt i lag.

#pokemongo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg