Ny leilighet!

litt tilbake i tid så skrev jeg at jeg skulle på visning å at jeg trodde jeg skulle få den. sjokkerendes nokk så fikk jeg den ikke selvom de sa vi skulle skrive kontrakt å alt det der. De skulle ha en visning neste dag så jeg måtte komme tilbake å skrive kontrakt da. Neste dag kom å da ville de plutselig snakke med nav, ikke vet jeg helt hvorfor. Kontaktpersonen min var på ferie så jeg måtte få pappa til å dra på nav kontoret for å få taki et eller anna nummer som jeg kunne gi til huseiger. Det viste seg at nav hadde stengt hele den uka, så jeg sa jo høfflig i fra at man måtte vente til mandag pga sommer ferie, å det sa han var greit. Mandagen kom, å da fikk jeg beskjed i fra min nav kontaktperson at leiligheten den var vist utleid, å hadde vært det i 5 dager. Snakk om å ha lite respekt til andre når man ikke engang kan gi beskjed selv. Folk sjokkerer aldri når det kommer til respekt, for folk flest er ekstremt selvopptatt.

Jeg prøvde å finne en leilighet i Ålesund i rundt 7 måneder, før jeg gidd helte opp. Fant en ganske billig en i Ulsteinvik som jeg fikk ganske rask, så nå bor jeg her da. (trenger å få orden på ting)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg