London Dag 7: 5SOS Konsert

Vår siste fulle dag i London, det er veldig trist å tenke på at turen vår snart er over. Vi har fått sett så mye å opplevd så mye. Håper bare ikke jeg må venta enda en 4 år for å få råd til å reise på tur, er litt sån når man er helt håpløs på livet å er naver. Jeg har faktisk vært naver hele livet, er helt ubrukelig på alt liksom. Nokk om det, dette har vært en av mine beste turer noensinne. Vi fikk sett å opplevd så mye forskjellig.

Vi var innom Lush på Oxford street mer en 1 gang i løpet av turen vår. Var endel billigere på Lush i England ja. Jeg kjøpte den nye Ariana Grande badebomben, er jeg en fan av henne? Yeah, er nokk det. Jeg ville også ha den andre nye badebomben dems, den som er fylt med litt forskjellige greier inkludert blomster. Jeg endte opp med å ikke kjøpe den pga den var litt stor. Så det jeg kjøpte var Grande badebomben, det spøkelse som lyser i mørket å en ny sån face mist. Senere på Kvelden samme dagen dro vi på Konsert. Fikk sett 5SOS live for første gang mens det var min vennines 5 gang eller nope slikt. Det var turens store avslutning!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg