London Dag 5: MCM London Comic Con

Comic con er noe jeg har drømt om å dra på i ganske mange år nå! Å nå kan jeg endelig krysse det av The bucket list. Har forsatt det i San Diego å dra på men det er så mye lengre å reise dit så det koster såpass mye mer. Håper på at jeg får dratt på det connet også endag. Jeg viste ikke at man kunne prøve nye spill som ikke er lansert på Comic con. Så jeg fikk prøvd Kingdom Hearts demoen. Jeg kjøpte ps4 back in the day bare for Kingdom Hearts 3, å det er ganske mange år siden nå.

Kø systemet var veldig effektivt, så det skal dem ha. Vi sto i kø i over 1 time for å komme oss in på lokalet, men det føltes ut som det gikk ganske rask siden vi oftes gikk i køen. Noe jeg skulle ønske de gjor var å fokusere mer på connet å folket en penger. det var ganske så fult, vil personlig si der var altfor mange folk å det ødela veldig for opplevelsen. Så det mest negative er at de tar inn mange flere en det er plass til.

#london #england #haul #ferie #tur #disney #comiccon #mcmlondon #con

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg