London Dag 4: Sightseeing og forskjellig

Det ble en litt mer “rolig” dag med sightseeing og shopping. Føler jeg ikke har noe spennendes å skrive om pga vi bare gikk rundt på forskjellige butikker. Handlet inn litt sminke til comic con, som vi var på dagen etter. Ja jeg er hjemme igjen akkurat nå, fikk ikke blogget de siste dagene av turen så jeg gjør det nå. Det beste er jo å blogge mens man er på tur når og minnene er helt friske. Jeg pleide å ha en krokodille bamse med navnet Carl som var min reise buddy. Det som skjedde med Carl er en ganske lang historie men han er borte nå. Jeg kjøpte en ny Carl som blir min nye reise buddy så forvent å se mer i fra Carl Jr.

#london #england  #haul #ferie #tur #disney #oxfordstreet  #stratford #chinatown

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg