London Dag 3: Warner Bros Studio Tour

Dette er noe jeg har hat lyst til i ganske mange år nå. Har vært i england et par ganger før men har liksom ikke kommet så langt som å faktisk dra på den Harry Potter Studio tour-en. Det var faktisk en helt magisk opplevelse, jeg vil ikke røpe så ekstremt mye av opplegget dems ettersom det vil ødelege stemningen litt. Det er satt opp som et museum der du går rundt i ditt egent tempo. Du får se de faktiske kostymene som ble brukt i filmene, film sett, hvordan de har laget de forskjellige effektene osv. Selvom jeg har vært der en gang nå så kunne jeg tengt meg tilbake, det var så magisk å koslig å bare gå rundt der å ta til seg alt det magiske som skjedde. Vi var der under The Dark Arts eventen men kunne tengt meg å sett Jula der også. Jeg hadde jo også planlagt et ganske stort kjøp til denne dagen. Jeg kjøpte Slytherin Robe som kostet endel. Det er også noe jeg har hat lyst på ganske lenge så slytherin skole uniformen min er snart ferdig. Har bare Cardigan igjen nå. 

#london #ferie #tur #harrypotter #warnerbros #haul

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg