London Dag 2: Oxford Street

Vi dro til Oxford Street på en liten shopping runde. Jeg handlet litt på The Body Shop å endel på Primark. Jeg kjøpte en Slytherin genser, Marvel nattsett, Mickey Mouse bukse, Coca cola bukse og jakke. Alt sammen var kjempe billg. Vi fant endel spennendes Coca cola smaker, som mango, peach, cinnamon. Peach har jeg smakt før, siden jeg fikk den i en tidligere Tokyo treat box. Den her i England er sukker fri så ikke like god. Vi fant også greskar chips å avocado chips, de smakte veldig spesielt. I morgen skal vi på noe veldig spennendes her i England, noe jeg ser veldig mye frem til.

#london #england #primark #haul #ferie #tur #disney #oxfordstreet #moxy #hotel #moxystratford #stratford

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg