Paris Dag 3: BTS Konsert

Vi startet dagen ganske rolig, vi måtte finne en apple store grunnet at min reisevenn måtte ha ny ladekabel til mobilen. På veien dit så såg vi tilfeldigvis Notre dame. Siden planen ikke var å se Notre dame i dag så har jeg heller inngen bilder, vi blir kansje å dra tilbake i morgen. Vi fant apple storen ganske lett og min reisevenn fikk kjøpt seg ny kabel å deretter dro vi for å se på Eiffel tårnet, vi kommer til å dra tilbake i morgen kveld for å se at det lyser opp. Det er noe annet å se Eiffel tårnet i virkeligheten en på bilder, alle detaljene som kommer frem når du er nært det er ganske fasinerendes å se på. Jeg er veldig glad i arkitektur, å paris er fult av det gode. 

Dagen i dag var hele grunnen til at vi dro til Paris, hele grunnen til at denne turen ble til. Om vi reiser tilbake i tid så kunne jeg ha sagt at jeg aldri trodde denne dagen skulle komme. Den dagen jeg får se BTS Live på scenen med mine egne øyne. Det var helt fantastisk, å et sterkt minne lagret i minneloggen. Det er desidert den beste konserten jeg noen gang har vært på. Dans var bra, sang var bra, lys var bra, show var bra. Kjøpte jo selfølgelig litt Merch, prisene var endel høyere en hva jeg normalt betaler for merch. Jeg har sett værre da, når jeg var på Justin Bieber konsert, prisene der var helt insane så kjøpte ikke noe. 

video:BTS-Paris

Lite klipp av sangen Answer (mobilen døde midt oppi det hele så fikk ikke filmet hele)

#bts #btsinparis #btsparis #paris #frankriket #haul #mat #reise #ferie #konsert #musikk

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg