Paris Dag 2: Disneyland

Utenom Konserten vi skal på i morgen så er dette turens høydepunkt, så det er litt synd at det ble Disneyland den første dagen vår men det var pga det var den billigste dagen å dra på. Jeg har vært i Disneyland i Tokyo og Hong Kong tidligere så dette var første gang i Paris. Uansett hvilket land man drar på Disneyland i så er opplevelsen like magisk, vi har faktisk snakket om å kansje prøve å få til en dag til på Disneyland men vi får se om det blir noe av. Reiseveien vår til Disney var på ca 1 time mens vi faktisk klarte å bruke 3 timer tilbake til hotelet. Vi endte opp med å reise litt sent, å når det er sent så er det jo også vanlig at ting kansje ikke går eller ikke går like ofte. Det som betyr noe er at vi faktisk klarte å komme oss tilbake til hotelet.

Det var veldig pent dekorert til Halloween i parken, det eneste jeg savnet var mer Halloween themed prdoukter man kan kjøpe. Tor faktisk der var mer jule pynt å greier en Halloween. Jeg ville også se Phantom Manor men den var faktisk stengt, tror det er sån at den er stengt frem til 2019 så det var veldig synd. Attraksjonene vi endte opp med å ta er Thunder Mountain, den tar jeg på alle parkkene inkludert It’s a small world. Vi tokk Star Tours, Pirates of the caribbea og Ferry ride. Jeg ville også ta den Hyper Space men det ble ikke noe av dessverre.

Disneyland er en helt magisk opplevlse så jeg anbefaler en hver disney fan om å ta turen, det er virkelig vert det. Med engang man setter foten sin innenfor portene til Disney er det som å gå inn i en ny verden. har postet endel bilder nedover her inkludert haul bilde helt nederst. I morgen skal vi se BTS Live så det gler jeg meg ekstremt mye til!

#disneyland #disney #disneylandparis #paris #ferie #reise #frankriket #haul #mat #starwars

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg